Δευτέρα 16 Ιουλίου 2012

Η Σκιαθος σε ενα θαλασσοξυλο





 Απο καθε τοπο που επισκεπτομαι μου αρεσει να παιρνω και κατι, οχι απαραιτητα με χρηματα
αλλα με φαντασια, ετσι πριν λιγο καιρο που επισκεφτηκα την πανεμορφη Σκιαθο εφερα μαζι μου κι ενα κομματι της, ενα πανεμορφο θαλασσοξυλο.
Το επεξεργαστηκα καθαριζοντας το απαλα, το περασα ασταρι ξυλου με ενα πινελο και το αφησα μια μερα να στεγνωσει καλα.
Την επομενη μερα επιασα τα πινελακια μου και ακρυλικα χρωματα και προσπαθησα να το ζωντανεψω με εικονες που ειχα ακομη στο μυαλο μου απο την Σκιαθο.
Τελειωνοντας το περασα αχρωμο λουστρο.
Ετσι το αναμνηστικο μου εργο ηταν πια ετοιμο!
Ευχαριστω την φυση για τα πολυτιμα δωρα της!!

4 σχόλια:

  1. Καλή αρχή,Αλεξάνδρα μου...Σου βγάζω το καπέλο...Υπέροχο έγινε το ξύλο....Βάλε δίπλα μια λίστα αναγνωστών ώστε να γίνω μέλος...Πολλά πολλά φιλιά....Θα βάλω το blog σου στο πλάι του δικού μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα ευχαριστω Μαρια μου αν και δεν ξερω πως. θα το ψαξω.

      Διαγραφή
  2. Το συγκεκριμένο θαλασσόξυλο μ άρεσε υπερβολικά! Κάθε στοιχείο του το κάνει μοναδικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να εισαι καλα Χαρα μου!
      Σ' ευχαριστω για την επισκεψουλα.
      Φιλια!!!

      Διαγραφή